شب بود سیب را ندیدم ماه را گاز زدم!
شب بود سیب را ندیدم ماه را گاز زدم!
چند قدم روی آب
   علمی!!


کریسمس سلولی!!

 

"دونا استولز" به واسطه سر هم بندی تصاویر سلولهای پستانداران که طی 25 مطالعه مجزا به دست آمده اند این حلقه گل کریسمس را ایجاد کرده است، این جایزه در سال 2011 برنده رقابت عکاسی جهان کوچک نیکون شده است



نظرات شما عزیزان:

ديجىشهرام
ساعت3:07---17 ارديبهشت 1391
من امروزبراىاولين بار آمدم به وب قشمگ نيلوفرخانم اميدوارم به وب من هم بيايى خوشحال ميشم

قاصدک
ساعت0:56---8 اسفند 1390
سلام دوست عزیز.با مطالب جدید آپ هستیم.منتظرتون هستیم.دوست عزیز یه خواهش دیگه:اگه میشه برا حمایت از وبلاگ روی تبلیغات بالای صفحه کلیک کنید.ممنون.یادداشت های پراکنده

جن زده
ساعت12:25---6 اسفند 1390
منتظرتم ..

ehsanwolfman
ساعت0:49---5 بهمن 1390
راستی سیمبول ساز دارم دم دست
هر حروف یا کلمه خواستی بگو سیمبولش کنم برات
بعدشم اگه کاربری تو وبلاگwww.hack007.lxb.irبا 10 رتبه باشی برات دو تا بنر حرفه ای میسازم.
باتشکرفراوان از همکاریت
احسان جـــون


ehsanwolfman
ساعت0:46---5 بهمن 1390
سلام

احسانم همونی که تو وبلاگش پ ن پ گذاشتی

ممنون از همکاریت

عزیزم اون وبلاگم رو به درخواست یه دوستم ساختم.وبلاگ اصلی خودم درمورد هک و ویروس فرستادنهwww.hack007.lxb.ir

پاسخ:بله ممنون حتما سرمیزنیم


غزال
ساعت21:07---1 بهمن 1390
سلام دوس جونی

مر30 نظریدی

پاسخ:خواهش می شود ...


عشق سپید
ساعت20:39---1 بهمن 1390
سلام دوست عزیز

وبلاگتو دیدم جالبه

من عشق سپید دارم زندگی میکنم.

سپید برام دنیاست.دنیا برام زندونه.

بدون سپید زندگی برام جهنمه.

بازمبهم سربزن.ممنون میشم.
پاسخ:زندگی همیشه سپیده دوست عزیز...


shovalieh
ساعت17:10---29 دی 1390
سلام به تو متفاوتی واقعا تفاوت رو احساس کردم

عزیزم...

کد رو میتونی از ایران اسکین راحت با هرمدلی که دوس داری دریافت کنی...



خونه ی ما خونه ی عشق

ادماش هم خونه ی عشق

اون که با عشق و خاطره

منتظرت میشه منم....

بازم بهم سر بزن هرچه میخواهد دل تنگت بگو

kiss for peranses
پاسخ:سلام به شوالیه . امیدوارم دفعه بعدبا اسب سفیدت بیای **!!!!؟؟؟


امیرحسین و نیلوفرو فاطمه
ساعت2:32---29 دی 1390
لام دیدی بی معرفت نیستیم اومدیم ابجی وبلاگتم قشنگه ادامه بده خیلی خوبه
پاسخ:سلام به دوستان با معرفت خود خود خودم . خوش اومدین مرسی که نظر دادین بازم سر بزینینا ما هم میرسیم خدمتتون !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 18 دی 1390برچسب:, توسط نیلوفر
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.